Merhaba



Yeni bir yer, yeni başlangıçlar derken kendimi bu bloğu açarken buluverdim. Blog yazmaya başlayalı çok oldu. Hatta başka başka yerlerde de yazdım. Eski bloğuma yazmaya da devam edeceğim muhtemelen. Buraya gelme nedenim mi ne? Her şeye sıfırdan başlama ihtiyacı. Yani temiz bir sayfa açma hissinin somutlaşmış ve bir nebze dijitalleşmiş hali oldu bu blog.
Bir süredir kendimi çok sıkılmış ve hayattan ne istediğini bilemez halde görüyorum. Özellikle son birkaç aydır bu düşünceler iyice ayyuka çıktı benim için. Süreki aynı güne uyandığım, aynı insanları gördüğüm ve her gün benzer diyalogları yaşadığım yenilenmediğim ve mutlu hissetmediğim günler geçirdim. Durup zaman zaman kendinizi sorgularsınız ya bu iç sorgulamalar sonrasında artık aldığım kararlardan ve uygulamama durumundan çok sıkıldığımı fark ettim. Bu blog aldığım bir kararı uygulamanın ilk adımı olsun dedim.
Niye eski bloğumda devam etmediğime gelince artık yenilenmek ve yeni bir ben olmak istiyorum. (özümü kaybetmeden tabi ki.) Yıllardır yazdığım ve içinde bulunduğum bir mecrada bu pek içime sinen bir hareket olmayacaktı.
Burası benim için yeni bir yola çıkış hikayesi… Yeni bir ben olmanın ilk aşaması. Tertemiz bir sayfa. Burada neler mi olacak; değiştirmek istediğim konular, minimalizm ve tüketim üzerine bir şeyler, deneyimlerim, keşfettiğim faydalı şeyler, okuduklarım, izlediklerim, gezip gördüklerim, kişisel gelişim mevzuları vs.
Umarım sizler de bu güzel yolculukta beni yalnız bırakmaz ve kendinize dair de bir şeyler bulabilirsiniz.
Keep going! 🙂

Yorumlar

  1. Hayırlısı olsun şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ruhsuz atmaca sizleri burada görmek ne güzel! :)

      Sil
  2. Hadi bakalım... yeni yolun açık olsun ❤

    YanıtlaSil

Yorum Gönder